Saturday, April 18, 2009

Niat...Exam yang semakin hampir

Kali ni,aku ingin memberi tahu tujuan aku menulis blog..Bukan untuk meniru,bukan terpengaruh dengan suasana "Musim Blog"...x skali,aku idea untuk diguna dengan blog...Aku ingin merakamkan hidup aku dalam blog...dan luahan hati aku,apa yang aku rasa..Apa yang aku rasakan ketika melihat dunia ni..Dimana dunia ini tempat ujian Allah S.W.T kepada hamba2-Nya samada boleh ataupun tidak untuk sabar...Sekarang,aku terasa sedikit lega sedikit,aku rasa aku ada sedikit kekuatan balik...Terima kasih sahabat2...Aku sentiasa terhibur dengan gelagat kamu semua...Akhirnya aku sedar selepas kehilangan seorang sahabat,bukan bermaksud selama ini aku tidak menyedari betapa manisnya persahabatan itu...Cuma selama ini aku belum diuji sebegini...

Peperiksaan semakin hampir...Aku perlu mengumpul balik kekuatan,agar tidak kecundang seperti peperiksaan lepas...Aku hampir merasa aku ingin tinggal je exam..Ahhh,hati aku memang begitu sedih..Kusut,sampai sekarang...Aku ingin bangkit balik,sebab aku masih ada kawan2 yang lain..Mat,Mang,Apih,Nuh,Faris,U.Wan...dan ramai lagi,aku jugak masih ada keluarga i need to take care of.

Hatta...Maafkan aku jika aku pernah membuat hatimu terasa...Kerana pemergianmu buat hatiku benar2 terasa...Apakah erti ujian Allah S.W.T...Apakah sabar dalam erti kata yang sebenarnya...Sebagaimana yang didatangkan oleh Allah S.W.T....

'Aku ingin menjadi yang terbaik setakat yang termampu utuk kamu semua'

No comments:

Post a Comment